پیامک عاشقانه و فلسفی جدید
عضویت در سایت
- برای مطلع شدن از اضافه شدن مطالب جدید به سایت در خبرنامه عضو شوید .
محل کد خبرنامه
مطالب قبلی
نویسندگان وبلاگ
لوگو دوستان

لوگو دوستان
جستجو در وبلاگ

آرشیو وبلاگ

» پیامک عاشقانه و فلسفی جدید


و توی پول چیزی به اسم وفا گمه...گذشت وقتی که می گفتند مهم تفاهمه ...







خاموش كردم توی لیوانت خدایم را...






هـر وقـت در فـریـب دادن کسـی مـوفـق شـدی. بـه ایــن فکـر نبــاش کـه اون چقـدر احمــق بــوده. بـه ایــن فکـر کـن کـه اون چقـدر به تـو اعتـــــــماد داشــته








سایه حق سلام عشق سعادت روح سلامت تن سرمستی بهار سکوت دعا سرور جاودانه این است هفت سین آریایی نوروز مبارک









در خانواده ما هرجا سخن از انحراف است، نام زيباي من ميدرخشد .....!




نیمه گـُمشده ام نیستی که بـا نیمه ی دیگــر به جُستجویت برخیزم

تو… تمام گُمشده منی . . .





ای کاش که هر لحظه بهاری باشی
هر روز پر از امیدواری باشی
هر ۳۶۵ روز امسال
سرگرم شمردن هزاری باشی !







خوبی بادبادک اینه که می‌دونه زندگیش فقط به یک نخ نازک بنده,ولی بازم تو آسمون می‌رقصه و می‌خنده .








آنکه دستش را اینقدر محکم گرفته اى,

دیروز عاشق من بود,

دستانت را خسته نکن,
...
محکم یا آرام,

فردا تو هم تنهایى...








زندگیــ  یعنی همین...

مرگ در آغوشــِ تو!!!  









سایــ ـه ها  عاشقـــ ـترند

من رو بـ ـ ه روی تـــــــــــــــــــــــو می ایستـم

سایـ ه ام به پایـــَـ ـ تــ   میافتد









آنقدر باورت دارم که وقتے مے گويي باران ...
خيس مے شوم!!!








جستجوی حقیقت دیوانگی مطلق است ، چون موقعیکه به حقیقت رسیدید ممکن نیست به کسی بگویید و دشمن شما نشود . . . .









گل ها و سبزه ها پیامبرانی هستند که در بهار مبعوث می شوند تا بهار ناگزیر قیامت را امضا کنند عید حقیقی را آنان درک می کنند که با یک چشم بر گذشته بگریند و با چشم دیگر به آینده لبخند بزنند.






بخدا گفتم: " بیا جهان را قسمت کنیم، آسمون واسه من ابراش مال تو، دریا مال من موجش مال تو، ماه مال من خورشید مال تو ... ".

خدا خندید و گفت: " بندگی کن، همه دنیا مال تو ... من هم مال تو ... "



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: سارینا خوشگله تاریخ: یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت